Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kosteczka93 | użytkownik

imię i nazwiskoMarta adres zarejestrowany03.10.2008 @21:15:12 ostatnio na stronie15.07.2012 @17:33:28

Czasami pomiędzy jednym a drugim oddechem, staje się małą dziewczynką, tuli ukochanego misia. Topi się w szklance herbaty.

Nie potrafi krzyczeć wielkimi literami. Ani na migi.

Dokładnie nie wie jaka jest, ale cierpi, gdy ją deformują. Pomimo i wbrew chciałaby być sobą.

Ponadto siebie tyle zna, ile z oczu twych wypatrzy.




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7637929
digarty45 komentarze480 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PolakK    15.10.2008 @09:10:53
ano owszem, fantasy w sumie najbardziej mnie wciągnęło, co do tych nóg o których tam pisałaś... to jest specyficzne dla "krasnoludów" (ta nieco inna budowa ciała) :D
ps. mi to tam nie przeszkadza że sobie spacerujesz xD pozdro
~PolakK    14.10.2008 @21:56:55
nie wiem sie robi co nie co, ale raczej prace nie do wrzucenia na DA
a co do rysunku, w sprawach gustu sie nie dyskutuje xD
~KoMarta    14.10.2008 @20:10:56
dzięki :P
~Cada    14.10.2008 @20:08:55
Generalnie założeniem była prostota, chociaż sama nie wiem...może i coś jest nie tak. Tak czy inaczej, dzięki
_______
' Bullet, which shoots your ass, can causes amazing changes in your head.
~Gherik    14.10.2008 @15:58:22
bo wiesz... najsilniejszym natchnieniem sa uczucia, no i trzeba ja wyrazić te negatywne też
~jezollini    13.10.2008 @23:19:59
prawda dziekuje
_______
lowe ewryłerowe - motto;P
~PolakK    13.10.2008 @23:11:28
a pozwolisz mi ze bede mial swoje osobiste zdanie dobra, ja musze sie zbierac, tak wiec na razie i powodzenia w dalszym tworzeniu xD
~PolakK    13.10.2008 @23:09:49
juz nie badz taka skromna te Twoje kwiaty calkiem, calkiem fajne sa :D:D
~PolakK    13.10.2008 @23:07:34
ja wszystko inteligentnie przemyśluje xD
~PolakK    13.10.2008 @23:06:35
w jakim sensie ostatnia, nie no gdzieżby
~PolakK    13.10.2008 @23:04:37
ta lysina jak najbardziej celowa xD zeby tak za duzo i za fajnie znowu nie mial :D
~PolakK    13.10.2008 @23:01:23
dziekuje bardzo xDD kurde az nie wiem co powiedziec hehe....
~PolakK    13.10.2008 @22:58:27
kurde ze robie wrazenie to wiem xD pytanie tylko czy dobre lol2 :D
~PolakK    13.10.2008 @22:54:32
e tam beeez przesady znowu :D
~PolakK    13.10.2008 @22:45:13
ej sory 4 lata to troche czasu jak by nie patrzec xD
~PolakK    13.10.2008 @22:40:36
xD stare czasy... mam chyba lepsze prace z tamtych zaleglych czasow :P
~PolakK    13.10.2008 @22:37:43
no... on skurczybyk to ma talent.. xD ale do grudnia jeszcze hoho czasu :D
~PolakK    13.10.2008 @22:35:02
'podziwiania prac ludzi zdolnych i z wyobraznia' ?? a o kim to mowa lol2??
~PolakK    13.10.2008 @22:29:17
dzieki za odwiedziny i komenta :D
~kasia05    13.10.2008 @08:03:07
Dzięki za ocenę- ani troszkę się nie gniewam wiedziałam, że coś nie tak z tą nogą...
~mateusztruchel    12.10.2008 @19:50:22
hehe dziekuj
~loretti    12.10.2008 @19:21:06
nie ma za co Ucząc sie rysować zaczełam od proporcji. Malowałam głownie z natury. Światłocienia uczyłam sie ze zdjęć. Podoba mi się twoja dynamiczna linia. Powodzenia:D
~PsotnicA    09.10.2008 @22:21:49
dzięki dzięki dzięki
~vcx88    09.10.2008 @21:51:32
bardzo proszę
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~mariuszkowalski    09.10.2008 @21:47:04
dzięki
_______
rumbakaki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt